miercuri, 5 noiembrie 2008

we will , we will ...rock you!

Sa incepem…cam somn imi e acum , dar trecem peste asta , in noaptea aceasta am ceva important sa va povestesc despre ceva ce mie imi place mult …acel ceva e nerv, acum ghiciti cam ce ar putea fi nerv...ei bine , nerv e ceva ce fiecare oras ar trebuie sa aibe , e un loc aparte cu mult farmec si cu mult ..rock. Da , chiar e un loc pe care ar trebuie sa il vedeti..ati fi impresionati…pe undeva la demisol , deschizi o usa si ..wow , ce e aici.....mult rock, fum de tigara si o atmosfera ..mistica, da bine spus, un loc in care chiar si peretii sunt pictati…alb , rosu si bineinteles……..nergu, nelipsitul negru…desene interesante , chiar si marlyn manson iese dintr-un coltisor , privindu-te sfidator…felinarele prinse pe pereti raspandesc o lumina difuza, iar daca privesti oamenii or sa iti placa toti de pe aici … unii - motoristi inraiti, altii - copii de 15 ani care au descoperit locul chiulind de la ore, baieti si fete , oameni de afaceri si someri…aici nu conteaza prea mult ce esti , atat timp cat esti tu insuti… toti te accepta pt ceea ce esti tu , bineinteles asta daca esti ok …dar nu prea ai cum sa fii altfel daca esti in nerv.

Ma asez la o masa, vine lume , incepem sa povestim si asteptam sa vina trupa…cei cu chitarele si tot, pregatiti sa transforme o seara obisnuita in ceva mult mai mult decat …obisnuit…luam ceva de baut, bine , fiecare dupa preferinte , eu prefer gin , iar ei ..ce or vrea …intre timp rammstein ne striga “du hast” pana in suflet si locul devine tot mai aglomerat..in sfarsit vin si cei care ne canta in seara asta…incepe totul si …. e perfect….nu ne ramane tuturor nimik de facut decat sa “ enjoy the show”…come on , nu ma puneti sa incerc sa descriu si asta , nu e nevoie pentru cei carora le place rock-ul ….iar pentru cei ce nu stiu…nu i-ar ajuta cu nimik sa incerc sa le descriu eu…daca ai asta in sange , cunosti senzatia…in fine seara s-a terminat si lumea incepe sa plece…ma gandesc sa mai stau putin , mai privesc oamenii de pe acolo , unii mai speciali sau bruneti decat altii…si ma gandesc cum ar fi sa ii vad pe cei de la cargo…da , vin si cei de la cargo cateodata pe acolo…in fine, platesc si plec repede inspre casa, gandindu-ma ca merita sa fac un sacrificiu si sa va pove si voua de nerv…intru in bloc, urc scarile si …fuck usa de la etaj e incuiata iarasi( of of vecinii astia…speriati de atata otv) si eu bineinteles ca nu am si cheile astea … de ce …de ce???....cobor si merg la scara de incendiu….doamne macar de ce nu m-am facut pompier…

Acum imi e mult mai mult decat somn…astept sa termine cargo de cantat “ca o stea” si…ca o stea o sa adorm…noapte buna!


3 comentarii:

skysurfer spunea...

Ma bucur ca in plin epoca a manelistilor ai curajul sa vb de rock

anca spunea...

hmmm...nu pot spune ca sunt fana rock,ascult de toate,in limita bunului simt!!!;)insa nu cred ca exista persoana careia sa nu-i placa Cargo!!!nu cred ca exista piesa pe net pe care sa nu o am de la ei:).sunt SUPERBE MELODIILE LOR!!!ca o stea,dupa ani si ani,daca ploaia s-ar opri....offf...atat de patrunzatoare!!!

Dany spunea...

Nu ai nevoie de curaj sa scrii asa ceva... oricum, ma bucur ca te-ai simtit bine! Ma intreb cat de brunet, sau special sunt... daca sunt...:)!