sâmbătă, 8 noiembrie 2008

vremuri demult apuse

E iarasi noapte si e iarasi tarziu… e liniste, parca totul e amortit, parca e o alta lume acum….sunt doar eu cu gandurile , amintirile mele…azi trecand prin oras am vazut cladirea in care am facut liceul. Am …sentimente amestecate cand il vad; in primul rand, cel mai intens e dorul …dorul de perioada aceea. Nici nu stiu cu ce sa incep, am atatea sa de povestit in legatura cu subiectul asta, cred ca o sa trebuiasca sa scriu vreo zece articole pentru a putea face macar un rezumat …:)) , dar la cine nu e asa? Pun pariu ca toata lumea are multe de povestit cand e vorba de liceu.

E perioada aceea “magica” cand “scapi” de parinti eventual , cel putin pentru mine asa a fost, desi nu vroiam…in fine , asta e alt subiect. Imi amintesc prima zi de scoala…pe mine , pe colegii mei , nimeni nu avea habar de nimic pe acolo, nu stiam absolut nimic…eram rataciti si cu capul in nori…dar in fata noastra erau cei care aveau sa incerce sa ne aduca cu picioarele pe pamant…ii compatimesc si acum ;))…in fine. Nu o sa va povestesc cum a decurs prima zi de scoala , bine … ceva obisnuit…directorul scolii care ne felicita pentru performanele noastre de a ajunge acolo si …stiti si voi cum suna un discurs de prima zi de scoala.

Pe urma…au trecut zilele si noi incepeam sa “gustam” viata de liceu…socati cand mai luam cate un 3 la mate , mandri de noi cand chiuleam de la cateva ore, dar totusi dezorganizati…bine, asa e la inceput.

Hm…oare sa scriu si despre colegii mei? ..nu cred …or sa ma omoare acum cand mai sunt pe la cusuri la master…;))…oricum era de bine :D.

Mie mi-au placut mai mult ultimii 2 ani , poate pentru ca nu mai eram chiar asa copii toti …imi e dor de zilele cand faceam tot felul de prostioare cu totii, tot felul de traznai… stiti de exemplu …diminetile in care opresti alarma si la fiecare ora iti promiti ca mergi la urmatoarea, iar in cele din urma te gandesti cum sa faci rost de o motivare…sau diminetile in care ajungi cu 30 de minute mai repede , dar nici nu iti amintesti cum ai ajuns acolo la cat esti de somnoros; iarna iesirile in parc si uitand de noi acolo pana dupa cateva ore cand nu mai eram in stare sa facem nici un bulgare de zapada; fitzuici la xerox sau dictat teze la toti…pause pierdute la chiosc pentru un afurist de cola…

Ce sa mai zic de perioada cu majoratele cand la fiecare dintre ele aveam concurs : bataia cu frisca , regele si regina care bea mai multa vodka ( vezi… nu am pomenit nume , desi…daca o sa mai faci asa data viitoare jur ca eu nu te mai duc acasa…); dansatul in maieu …cert era ca dupa fiecare majorat erau cateva persoane care nu mai veneau lunea la scoala :P.

Sa pomenesc de farse??.... cu totii am fost si organizatori si victime…dar era amuzant , ganditi-va cum e cand stii ce ai pregatit pentru colegii tai si vizualizezi tot …iar cand se intampla te abtii sa nu mori de ras…dar stai linistit( nu prea ) stiind ca vine si randul tau…

Mai eram pasionati si de cateva practici ( cei implicati stiu de ce :)) ) : ascunsul dupa dulap sa nu ne asculte profu’( practica nerecomandata pentru cei alergici la praf :)) ), saritul de pe fereastra cand era prea tarziu de plecat pe usa…, postarea desenelor unicat pe tabloul cu stema …( app …Radu multumesc ca m-ai salvat atunci, dar anyway erai dator de la faza cu chimia…) inventarea unor cantece pentru unii dintre noi…aruncatul cu bakerolls( pacat ca m-a prins profa de psihologie...Dia numai tu ai fost de vina atunci) participarea la tot felul de evenimente ( Valentine’s , Halloween, balul bobocilor si orice altceva din ce gaseam noi sa facem inca un party…) si multe multe altele…dar e tarziu si mult prea mult de povestit...asa ca doar am enumerat cateva amintiri din liceu...

Imi e dor de trupa noastra de pe acolo…eram in formatie completa , la faculta mai putini , iar acum la master au ramas doar eroii din Eco…

3 comentarii:

Blendia Cristian spunea...

Ha! Am onoarea primului comentariu :D....oarecum melancolica aceasta ultima postare a ta dar e de inteles...:P cati oare nu simt la fel nu degeaba se spune ca anii de liceu sunt printre cei mai frumosi din viata :D Nota 10...tine-o tot asa :*

Mita Mimitz spunea...

¸¸ ¸¸ ¸¸
(^\/^\/^)
\~*†*~/
{_____}
( O O )
+---oOO----(_)-----------+
| ~~~~~~~~~~~~~~~ |
! ***ωє dяєam тσgєтнєя***!
| ~~~~~~~~~~~~~~~ |
+----------------oOO-----+
|__|__|
|| ||
ooO Ooo

Mita Mimitz spunea...

¸¸ ¸¸ ¸¸
(^\/^\/^)
\~*†*~/
{_____}
( O O )
+---oOO----(_)-----------+
| ~~~~~~~~~~~~~~~ |
! ***ωє dяєam тσgєтнєя***!
| ~~~~~~~~~~~~~~~ |
+----------------oOO-----+
|__|__|
|| ||
ooO Ooo