luni, 14 mai 2012

Hello!


           O dimineata ploioasa, in sfarsit. Iubesc vremea buna si totusi imi era dor de ploaie. Simt o oarecare odihna in vremea asta. Si lipsa de chef. De mancare, de munca, de tv, de lume. Dar totusi am chef de cafea. Si muzica :) .Plutesc asa, cu fiecare melodie peste alta amintire. Alta amintire, alta stare. Alta stare, alt vis. Si cate vise :).Imi curg prin minte, asa cum curg firele de ploaie pe fereastra. Si pac! Alta melodie! “Don’t cha wish your girlfriend was hot like me?” Uff! Toata lumea vrea sa fie admirata, dorita, deosebita cumva. Mai buni sau mai rai decat altii. Doar ca si ei nu, nu-i asa? :)
     Am terminat si a doua cafea plimbandu-ma printre alte bloguri, alte idei, alti oameni. Imi lipsea asta. Imi lipsea chiar si sa scriu. Dar sa nu fac abuz din prima zi, dupa o lunga perioada, zic. :P

Niciun comentariu: