joi, 24 iunie 2010

Another me

Sunt doar un vis uitat. Sunt singura care e acolo cand ai nevoie de cineva. Sunt singura pe care o uiti cand esti fericit. Sunt cea care aduce ploaia sau soarele si totusi…o frunza in vant. Sunt cea a caror soapte se aud in linistea dureroasa. Si cea pe a caror soapte le acopera vorbele in vant ale celorlati. Eu te invat sa speri, dar nu exista mai mare dezamagire decat mine. Iti arat cum e sa iubesti, dar sunt cea pe care o sa o urasti . Sunt cea nevinovata …insa eu voi purta toata vina. Sunt libera, dar prizoniera libertatii mele. Dau totul, primesc nimic. Sunt vie, dar apele imi vor inghiti cenusa.

11 comentarii:

Filip spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ramo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Daniel spunea...

si ce faci ca sa schimbi situatia? :)

Ramo spunea...

Nimic, voi continua sa fiu alaturi de persoanele care au nevoie de mine, chiar daca ma vor uita dupa... asa sunt eu, asta e in natura mea. In plus, daca nu ajuti pe nimeni, nu ai de unde sa stii cine merita si cine nu. Numai ca uneori te simti nedreptatit, cam atat...Insa intotdeuna exista o balanta pe undeva.

Daniel spunea...

tu sti cel mai bine despre cine si ce e vorba... mi-e greu sa inteleg clar la cine/ce te referi...

dreamr spunea...

De ce te-ar uri cineva? De ce sa porti tu toata vina? Intrebari fara raspuns pentru unii...

Ramo spunea...

Da,pentru unii...altii stiu ...eh, asta e. Viata merge inainte. :)

dreamr spunea...

Da, unii o stiu si asta se vede...
Ma bucur ca mai gasesc din cand in cand asemenea persoane deosebite...

Ramo spunea...

Multumesc :)

Crinul Negru spunea...

Dincolo de adevarul exprimat in postare mi-a placut cum suna ultima parte:"Sunt vie, dar apele imi vor inghiti cenusa." asta mi s-a parut genial

Ramo spunea...

Ma bucur ca ti-a placut... e ceea ce simteam atunci :)