marți, 29 decembrie 2009

Vrei sa plangi impreuna cu mine ?

Eu nu plang. Cred ca asa spunem toti. Insa mai cred ca toti facem asta. Si tu plangi uneori , recunoaste. Eu nu plang. Dar cand o fac....plang pentru ca ma gandesc la tine. Plang pentru ca mi-e dor. Plang cand sunt dezamagita. Plang pentru ca mi-au spus ca Mos Craciun nu mai exista (dar eu tot nu ii cred). Plang atunci cand pleci. Plang pentru ca stiu ca nu o sa mai vii. Plang cand vad ca visele se spulbera. Plang cand vad suferinta . Plang atunci cand uiti cine sunt. Plang ...pentru ca oamenii nu mai cred in nimic.
Iar acum o sa ma crezi o plangacioasa...

12 comentarii:

dreamr spunea...

Asa spune oricine, ca nu plange. Probabil e o masca pentru a nu deveni "oameni mari" penibili.
Eu o sa iti spun contrariul: plang, dar numai cand sunt singur si nu cred ca asta e o rusine, din contra o consider o calitate pe care putini o au.

RaluStef spunea...

Eu nu plang...

Anonim spunea...

cu totii plangem...ca plangem in noi, ca varsam si o lacrima pe obraz...dar o facem
si eu plang...plang cand imi pierd speranta ca maine va fi mai bine, cand stiu ca nu are cum sa fie asa, cand orice incercare de a schimba ceva se transforma in esec, again and again...
plang cand nu pot sa zambesc...cand seara nu are cine sa imi spuna ca da, maine va fi...mai bine.

PS: smile...tomorrow will be worse

Ramo spunea...

Nu va fi mai rau, daca nu renunti sa lupti pentru mai bine. Nimeni nu zice ca nu e greu...dar, in final, merita.
PS: de ce trebuia sa fii tu anonim?

Anonim spunea...

cu ce ar ajuta daca ai sti cine sunt? :)

Ramo spunea...

Mi-ar placea mie sa stiu cine esti si din cate ai scris, banuisc ca nu esti o persoana rea, deci nu e nevoie sa iti tii identitatea ascunsa. Oricum, asta e decizia ta,iar eu ti-o voi respecta (daca totusi nu imi vei spune).

Anonim spunea...

Crad ca acel Anonim incepe cu Cilian si se termina cu Filip dupa ce a scris.

Ramo spunea...

Eu nu cred nimic. Ce de anonimi la mine pe blog ...

Filip spunea...

A venit si randul meu sa trec pe aici pe la ''zidul plangerii''.
Ar trebui sa ne bucuram cat timp mai putem plange pentru ca adevarata durere este surda si seaca. Si nu uita ca sunt multe feluri de lacrimi. Si din moment ce am trecut pe aici nu cred ca este o noutate daca v-as spune daca am plans.

Ramo spunea...

zidul plangerii?... nu m-am gandit la denumirea asta, dar merge...:))

Daniel spunea...

Deja v-ati extins si pe bloguri? Gosh... I'm going mad!! Imi permit si eu sa comentez, si te-as ruga sa cataloghezi tipurile de lacrimi, asa, de conversatie;) "aici la asa zis(esei tu) zidul plagerii"

Ramo spunea...

In legatura cu toate comentariile acestea am si eu ceva de spus:
1. Daniel, tu nu ceri nimanui explicatii pe blogul meu.
2. Daca doresti sa faceti conversatie, gaseste alta modalitate, dar nu cred ca cealalta parte va fi de acord.
3. Si daca te enerveaza cand vorbesc cu cineva... ia-o mai usor, ar fi cazul ( sfatul meu)